jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

✨⭐️💫🌟STJÄRNGLANS ⭐️💫✨🌟

Publicerad 2018-12-06 21:56:38 i Personligt,

Det låter ju fint! Hoppas det verkligen är fin musik också... jag vet inte om jag gillar jazz jättemycket, men jag brukar gilla musik i kyrkan. Helst orgel förstås...
(null)

Det var verkligen krångligt att köpa biljett! Man kunde köpt på nätet men jag ville ju fråga om saker som vanligt, så då fick det bli köpa över disk, i Kyrkans hus i Orminge. Och där fick man bara köpa med kontanter, vilket man ju sällan eller aldrig har numera. Kort funkar ju oftast och om inte brukar man kunna swisha. 
Så det blev promenad till bankomaten som levererade endast 200 kr sedlar.. hade inte gjort nån skillnad om det var 100 eller 500 kr sedlar - för det fanns sedan ingen växel! Biljett kostar 160 kr och efter idogt räknande återlämnades en megahög med små och något större bruna metallpengar! Har aldrig sett sådana förut! Inte riktigt rätt summa, men nästan. De slantarna fick kvinnan med långa kjolen som i ur och skur sitter utanför Coop. 
På söndagkväll blir det konsert för min del, lite orgel hoppas jag på i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela