jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

VÄRLDENS BÄSTA ELISABETH!

Publicerad 2018-08-13 19:52:16 i Personligt, assistans, bilder, funkisliv,

Det är min sjukgymnast det! Hon har nog alltid funnits, faktiskt! Sedan jag var barn! Och hon har hjälpt mig med massor av saker! Elisabeth har alltid "örnkoll" och fattar vad som blir bäst! Men!! Nu ska hon bli pensionär!

Idag var jag på besök på Habiliteringen och Elisabeth testade lite övningar med mig, sånt jag behöver göra för att bibehålla rörlighet t ex. Och vi kollade på min nya rullstol som inte är till belåtenhet, hon hinner inte hjälpa mig ordna allt med den men ska se till att jag får hjälp med ett möte om den
(null)

(null)

Efter gympaövningarna käkade jag min medhavda matlåda i ett ADL kök. Passade på att diska ordentligt efter mig när de var så anpassat och bra allting!
(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela