jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

FURUBODA!

Publicerad 2018-08-09 17:19:17 i Personligt, assistans, bilder, funkisliv,

Ännu en gång har jag åkt till Furuboda folkhögskola på sommarkurs! "Sound & action mini", passar mig precis!
Det är nog flera kompisar än vanligt här 😃... min gamla kompis Kattis hemifrån, mina JAG kompisar Inez J, och Simon Storm, (som jag mest förknippar med Gotland för där har vi varit flera gånger på JAG uppdrag samtidigt och gjort bra saker tillsammans) samt Jesper. Har jag missat någon? Det är ju ännu flera här förstås! 
Kul att få "sjunga ut" och att spela tillsammans med varandra och andra igen!

(null)

Förutom att vi gör musik tillsammans har vi kul på annat sätt också! Som alla andra gånger är det fart och fläkt som gäller! På med hjälmen och iväg som ett skott!

(null)

De här fordonen har hängt med ett tag men är lika kul varje år!

(null)

Allsång har vi också hunnit med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela