jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

DV ROCKERS

Publicerad 2018-08-17 14:02:58 i Personligt,

(null)


Fredagsnöjet på mitt jobb är när vi har musikfika på eftermiddagen! Låtvalet skiftar verkligen... allt från Pärleporten till SjörövarFabbe... och däremellan Jag vill vara din Margareta. Vi sjunger och spelar för glatta livet och Svante (personal) lyckas  effektivt förstöra varenda låt. 😫Han kunde nöja sig med att spela, och sjunga i mindre omfattning 🤫...... det är ju roligt när mina arbetskamrater sjunger, Liselott t ex kan texter bra  (men blir överröstad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela