jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

BRA DRAG PÅ TIMBUKTU

Publicerad 2018-08-22 21:32:00 i Personligt,

(null)

Ännu är det sommar! Så länge det hålls konserter på Grönan i alla fall! Jag och min ständige konsertpolare Pålitlige Philip fick en härlig upplevelse i tisdagskväll. Jag hade haft intro med ny assistent hela dagen och det blir man faktiskt ganska trött av, för man tänker på vad och hur man gör saker och det pratas om allt. Annars är det ju mycket som går på autopilots att säga. Nå, jag hade gärna dragit hem direkt efter konsertens slut, men fick vänta en hel timme på färdtjänsttaxin. Hade ju hunnit hem med färja och buss... om jag vetat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela