jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrÄn och leva sjÀlvstÀndigt. Nu kÀnner jag för att fortsÀtta berÀtta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! VÀlkomna mina gamla och nya vÀnner!

đŸ€§đŸ€’

Publicerad 2019-03-11 14:49:34 i Personligt, assistans, bilder, funkisliv,

FEBER! Ont i halsen, snorig som tusan. Dessutom dassig i magen... det Àr mig det Àr synd om!

(null)


Och TVÅ assistenter Ă€r sjuka!
Än en gĂ„ng....
Hur skulle assistans funka för mig om inte familjen fanns?
Hundarna och mamma fixar allt!
(null)

Ella ropar:"kom kom kom, Simon vill ha dricka! Och snyta sig", vov voff
(null)

Blanka sĂ€ger: "ja ja, det ska faktiskt lagas mat hĂ€r ocksĂ„, minsann om inte det Ă€r viktigast? Jag bevakar den processen, ta hand om Simon du  Ella!"

Morsanssistenten ilar till Simon i sĂ€ngen, ger nĂ„t att dricka och tar tempen, bara 38,  ojsan - karotter pĂ„ spisen! tvĂ€tten ska hinna hĂ€ngas, badrummet stĂ€das, nĂ€san blir snuten, "Hur Ă€r det Simon"? Snabb kram och lite tröst.
Ibland Ă€r det lite skönt att bli ompysslad pĂ„ morsigt vis! Även nĂ€r man Ă€r man och snart 30 kan man uppskatta det đŸ€—

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2019-03-11 15:48:46

Mamma Ă€r alltid bĂ€st eller hur?💕 krya pĂ„ dig!đŸ˜«đŸ€’

Svar: Ja hon Àr bra men hundar Àr Ànnu bÀttre! Mamma sÀger att du har en hund nu ocksÄ! Hoppas den tar hand om dig lite!
Simon Johansson

Postat av: Linda

Publicerad 2019-03-11 16:56:59

Krya pĂ„ dig Simon, tur du har sĂ„ fina hundar som tar hand om dig! Labbar Ă€r bĂ€stâ˜ș

Svar: Tack!
Simon Johansson

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela