jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

SKICART, HUR KUL SOM HELST!

Publicerad 2019-02-20 11:59:53 i Personligt,

Nu har jag skrattat i tre dagar, förutom vid några få tillfällen då jag varit helt utmattad. Man blir så himla glad av all fart, all frisk luft, alla höjder och utförsbackar!
Jag önskar att flera av mina vänner skulle prova det här! Philip åker ju, men i lilla Flottsbrobacken hemma hos sig. Han måste åka hit, han skulle ÄLSKA det lika mycket som jag! Nu sitter jag och längtar efter dagens åk, det handlar om minuter innan vi drar iväg!
(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela