jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

NYGAMMAL HUND HOS FÖRÄLDRARNA!

Publicerad 2019-02-12 19:04:18 i Personligt,

Jag har inte träffat henne ännu, Blanka! Hon är 4 år och behövde en ägare, mina föräldrar hämtade henne på Hundstallet igår. Mamma skickar lite bilder och jag tycker hon ser ut som den gamla snälla hunden Meja! Hon som sov hos mig, bara, i tre år, rensade golvet runt mig när jag åt, och var varm, mjuk och tålig. Mamma säger att Blanka  inte är så. Än. Hon är lite rädd och försiktig, så jag "får inte skrämma skiten ur henne ... " eller hur hon nu uttryckte det. Jag är ju inte så tystlåten och blid som jag ser ut att vara, ha ha. Men träffas kommer vi göra snart, och jag måste försöka lägga band på mig då och inte hojta mitt värsta!!
(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela