jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

BRUNCH!

Publicerad 2019-02-09 18:48:33 i Personligt,

(null)

Idag bjöd min vän Pontus på en läcker brunch, han hade verkligen bullat upp med godsaker! Allt var supergott och vi hade en mysig stund! Det är skönt att bo granne med en gammal kompis. Vi har känt varann sedan vi gick på en teckenkurs då vi var småttingar, ja i alla fall var han en... men då blev våra morsor bekanta med varann och vi började träffas, och så gick vi i skolan tillsammans under många år. 
Jag är ett och ett halvt år äldre, så Pontus är nästan lite som en lillebror ☺️, en sån som jag är till Oscar... en som liksom alltid bara finns där, som man bryr sig om och gillar men ibland blir lite avis eller sur på också..mest gillar jag Pontus i alla fall 😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela