jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

TIMVIKARIE SÖKES!

Publicerad 2018-09-16 12:36:30 i Personligt,

Bland det svåraste som finns är att hitta en timvikarie. Alltså en som bara ska hoppa in ibland, vid sjukdom och andras ledigheter.

 
(null)


Jag vill hitta någon snäll, frisk och stark person som kan gilla att vara med mig och som ska ha fantasi och humor (för det är viktigt om man ska trivas!).
Den här personen kan gärna plugga eller ha ett annat jobb, men det ska vara flexibelt så hen har möjlighet att kunna jobba med kort varsel. 
När man jobbar hos mig övernattar man. Då har man jour. Passen är därför långa, från eftermiddag till nästa förmiddag. På helgen är man med mig så länge som ett dygn!
Den som vill veta mer kan maila min mamma så svarar hon. [email protected]
Kolla gärna min blogg, där finns mitt liv, både vardag och fest!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela