jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

FREDAGSDISCO PÅ JAG!

Publicerad 2018-09-22 19:12:48 i Personligt, assistans, bilder, funkisliv,

(null)

Som ni förstår har det krävts en hel del övning på denna höghastighetsdans! Jag har övat så mycket att min nya rullstol redan har fått sin efterträdare utsedd.....
På JAG var det mycket uppskattad med partaj igår! Jag och mina polare röjde loss på golvet, men jag fick till min stora lycka också vara DJ! Det är ju det absolut bästa jag vet, så det var en rätt så fullkomlig fredag för min del!
Ingen var tillräckligt stilla för att fastna på bild, och inte var det tillräcklig ljust för att man skulle se varann särskilt bra heller, coolt!
(null)

Partypolarna Philip och Signe syns nästan i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela