jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

KYRKSOUND

Publicerad 2018-10-04 14:52:54 i Personligt,

Jag gillar orgelmusik, det gör min kompis Philip också. Med tanke på hur tomt det var i kyrkan verkar vi vara ensamma om att göra det. Vad synd - för det är helt fantastiskt sound i en kyrka! Denna är Sankta Klara kyrka, mitt i city. Det är  fint med alla ljus och att det finns så mycket detaljer att se på och fundera över. Och orgeln är makalös.

(null)


Kommentarer

Postat av: Amanda Nordin Åsard

Publicerad 2018-10-05 12:58:00

Hej Simon !

Är du med i facebook ? Jag skulle gärna villa bli vän med dig på facebook !

Med vänlig hälsning Amanda

Svar: Hej, jag har lagt till dig som vän, men du ska väl godkänna mig 😃
Simon Johansson

Postat av: Amanda Nordin Åsard

Publicerad 2018-10-07 09:41:28

Hej Simon !

Jag har godkänt dig på facebook !

Ha det bra !

Amanda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela