jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

INREDNINGSINTRESSE

Publicerad 2018-10-02 07:10:40 i Personligt,

Jag gillar att fixa hemma, både att möblera om, byta gardiner och överkast, och greja med detaljer som kuddar och småsaker. Men något jag inte gjort, än, är att måla eller tapetsera. Nu är jag MYCKET sugen på det. Fick inspiration av min kompis Hillevi, som målat om i sitt kök. 

(null)

Hillevi bjöd på pannkakslunch häromdagen, det var gôtt.  Här vilar vi i hennes sköna soffa.
(null)



Kommentarer

Postat av: Isabell Hedberg

Publicerad 2018-10-02 08:18:53

Så fin färg verkligen, förstår att du blev sugen :D
Hoppas du får en fin dag :)

Svar: Jaa tack, hoppas samma till dig! Jag funderar på färg till mitt hem nu 😀
Simon Johansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela