jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

HEMSYTT

Publicerad 2018-10-21 20:43:49 i Personligt,

Det var kul att få veta! Att man kan köpa ett tyg man gillar och så kan det bli kläder!!!
Mamma bad mig följa med och kolla på tyger - mäh, hur kul är det på en skala?....- OK, jag gick med på det och vi kollade, faktiskt var det lite roligt! Jag gillade ett tyg och bestämde att jag skulle köpa det. Vips var morsan där och mätte lite här och där på mig (??}
Nästa dag hade morsan sytt en tröja av mitt tyg! Haha! Det var både oväntat och roligt! Bara jag har en sån tröja!
(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela