jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

FENOMENALT BRA TACK!

Publicerad 2018-10-02 16:45:10 i Personligt, assistans, bilder, funkisliv,

Jag har, för andra året i rad, bidragit med glada fotografier till en årsberättelse om Tandvård!
Som tack för det har jag fått ett stooort, jätteroligt innehållsrikt paket!

(null)

(null)

(null)

Det var skojigt att få vara med en gång till! Tack snälla Ulrika Lindgren, för den fantastiska presenten! Jag blev jätteglad och stolt.
Och jag vill passa på att berätta att mina tänder minsann är jättefina! Får beröm av tandhygienisten varje gång! Jag får tacka mina personliga assistenter för att jag stolt kan visa gaddarna när jag garvar 😁😁😁

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2018-10-02 19:18:51

Men OJ Simon! Vad kul, och verkligen generöst 🤪
Nu kan du bjuda kompisar på bio igen, det skulle du inte ha råd med annars.( Nu när morsan är pensionär blir det mindre ”bidrag” från oss föräldrar.)
Det var en kul överraskning, ett så stort paket! Förstår att är glad!
Kram

Svar: 😁
Simon Johansson

Postat av: Ulrika Lindgren

Publicerad 2018-10-05 10:14:14

Simon,
Du är sååå värd ett stort tack för att vi har fått använda dina fantastiska bilder när vi beskriver hur Västra Götalandsregionen har lyckats med att besöka alla som har rätt att få munhälsobedömningar - och ge var och en tips och råd om sin munhälsa. De fina bilderna på dig lyser verkligen upp och din livsglädje smittar av sig till alla våra läsare!! Jag tittar in på din blogg emellanåt och gläds åt alla dina glada upptåg och äventyr. :))

Nästa år kanske vi får ha med dig på framsidan?!

Ha det så bra - och hoppas att du hittar några spännande filmer att se på bio.

Vi hörs!!

Ulrika

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela