jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

FUB FIKATRÄFF MED MUSIK, IDAG!

Publicerad 2018-11-18 07:55:18 i Personligt, assistans, funkisliv,

(null)

Det var ett tag sedan jag var med på något FUB ordnar! Jag hänger mest med min JAG förening. Men jag blev lockad att vara med på fikaträffen idag, så jag kommer ta mig ut till Gurraberg. 🚖

I fredags var det en fest på JAG som jag AVSTOD IFRÅN!!!! Kan ni tänka er, va’? Men ibland är man låg och trött, och gör sig bäst hemma. Då är det skönt om man inser det och inte ger sig iväg på något och blir missnöjd, eller gör andra missnöjda.  

Ibland behöver jag hjälp att reflektera över hur jag känner mig, det är bra då att mina assistenter känner mig (ibland bättre än jag själv gör, ha ha!) och hjälper mig hitta bästa lösning för stunden! I fredags var en hemmapysselkväll mitt bästa alternativ 👍


Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2018-11-18 10:51:59

Det var en bra prioritering att stanna hemma när kroppen säger så👍🏾. Fester kommer det fler av 😊

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela