jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

TROTS ALLT...

Publicerad 2018-05-19 07:22:51 i Personligt,

... måste man upprätthålla sina sociala kontakter! Och eftersom jag vill, och brukar, träffa Signe och andra kompisar på Fryshuset peppade jag mig själv att gå dit i går. Trots att jag var så ledsen över min tandförlust!
Jag proppade mig också med Alvedon så jag klarade mig rätt bra! För jag verkar ha fått ont i halsen, också? 
Signe var lysande som solen så jag blev glad när hon sken på mig! Och jag blev glad när Niccolina gav mig kramar också!! Det var många som hejade och några som såg vad som hänt i min mun. De gav mig tröst och uppmuntran.

Någon tyckte jag haft tur! Som inte tappat tanden och svalt den! DET hade blivit riktigt jobbigt. För tänk... det kostar många tusen att göra en helt ny tand! Om man inte ville leta efter den, för ut skulle den ju komma efter ett tag 💩. Näää, inget alternativ för mig 🤢
(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela