jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

PREMIÄR PÅ GRÖNAN!!

Publicerad 2018-05-04 09:43:28 i Personligt, assistans, bilder, funkisliv,

Min FANTASTISKE vän Philip messade tidig torsdagsmorgon och berättade att han skulle fixa rullstolsplatser på konserten med Petter! Vilken kille, alltid omtänksam och verkligen genomhygglig. Jag har sagt det förut - man blir glad och lycklig av att ha en sån vän som Philip!

Vädret var inte det bästa, men humöret! Det blev en jätterolig kväll.
(null)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2018-05-05 06:46:21

Åh, vad ni gör mycket kul du och Philip! Säsongen har börjat, ni har många konserter att gå på!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela