jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

ORMINGE KARNEVAL 2018

Publicerad 2018-05-27 15:00:19 i Personligt, assistans, bilder, funkisliv,

Jag har upplevt runt 20-25 Av Ormingesalongen karnevaler hittills. Detta var den med bäst väder!
Kul att flera kompisar kom ut hit till förorten och delade vår upplevelse av foklkliv och underhållning! 
Karnevalen började i fredag förmiddags, det var skol- och förskolebarn som utklädda startade det hela med tåget. Det var musik och underhållning på scenen i Centrala parken. En gammal tant var DJ, jösses, vad tokigt tycker jag ( som gärna tagit uppdraget!!!)




Jag pustade ut lite emellan och landade hemma, på kvällen kom Hillevi och Wille och deltog med oss. Kaliffa uppträdde! De gillade jag,
(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela