jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

KALIFFA

Publicerad 2018-05-10 17:15:43 i Personligt,

Ännu en bra konsert på Grönan! Philip och jag gjorde  förstås sällskap och det var som vanligt (andra gången nu) Philip som fixade bäst platser på rullstolsdäck! I år är det mycket bättre ordnat för oss med rulle och assistans. Man ringer (på morgonen) och bokar, får ett nummer och hämtar ut sina kostnadsfria platsbokningar kl 19. Annars kanske de inte finns kvar... då får man stångas i publikhavet förstås. Heja Grönan som förbättrat för oss! Tack!
(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela