jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

JAG:s ÅRSMÖTE

Publicerad 2018-05-06 15:49:03 i Personligt,

De kommer många JAG:are till årsmötena! Lika fullt i år som annars, både vänner och bekanta minglar i lite mer än ett dygn! Det är jättekul! Fast en och annan mötespunkt kan vara lite sömnskapande...
(null)

 

En kul fest är det i alla fall alltid, med dans och bra musik. Jenny sjöng (hon är min kompis Hillevis ass) och hade även ordnat dit ännu en jättebra sångerska och hennes kör! Det var kanonbra! Maten var god, rummet var bra, sängen skön, min ass Anna jobbade  jättebra och jag och alla andra var glada och hade trevligt!
     

Så här såg det ut utanför mitt fönster då jag skulle gå och lägga mig! Kändes spännande!
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela