jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

KUL MED UPPSKATTNING!

Publicerad 2018-03-04 07:17:42 i Personligt,

Jag fick mail med frågan om jag vill bidra med några bilder ur min blogg till  en folder. Samma fråga som förra året. Av samma person, ha ha. 😊 Självklart gör jag gärna det, när hon skriver att mina bilder utstrålar glädje och äventyr,  och att jag blir bra på alla kort blir jag MYCKET smickrad!

Detta underbara smicker ledde till att jag lät mig övertalas till rakning! 
(null)

Jag gillar inte att rakas, assistenterna är och gör olika och om någon känns minsta osäker på handen blir jag nervös!! det kan bli svidande små sår om hyveln kommer snett, och är den använd tidigare är den sämre. Rakapparaten låter inte kul, och min näsa är i vägen.

Men, jag vill ju gärna vara snygg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela