jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

ORKA!

Publicerad 2018-07-27 08:29:05 i Personligt, assistans, funkisliv,

Nä, det är knappt jag gör, nu. 🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞Värme är visst inte riktigt min grej. Som grädde på moset,  eller helt enkelt en grej för mycket, har jag fått en plågsam halsförkylning!😷😩😢 . Superont i just svalget. Men det finns lite lindring att köpa på apotek!  (null)
Hoppsan, lite fel håll... men i alla fall. Den funkar jättebra, när man fått in snitsen på sprutet av spray så det verkligen träffar svalget och inte tungan, gommen, kinderna.... Rekommenderas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela