jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

BILLY IDOL

Publicerad 2018-07-27 08:43:38 i Personligt,

I går kväll tog jag mig samman, torkade svetten ur pannan och rustade mig för att torka snoret från näsan, tog alvedon och svalgspray och åkte till Grönan för att höra på Billy Idol. Det gååår inte att ligga utslagen hemma i en bakugnsvarm lägenhet. Man dööör nästan. Det var livgivande med rockmusik förstås. Jag var glad ända in i sömnen, och smart nog att ta en dusch när jag kom hem!

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela