jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

WILLE 25 ÅR!!

Publicerad 2018-01-27 22:07:36 i Personligt, assistans, funkisliv,

Idag var det party party, då min vän Wille S bjöd in till att fira hans 25:e födelsedag! Vi var ett gäng som käkade och dansade glatt! Jag fick äran att stå för musiken vilket blev en glad överraskning för mig! Och jag överraskade, som vanligt, mina kära lyssnare med min oerhört omväxlande och breda musiksmak! De fick höra låtar och artister de inte visste fanns! 
Min nuvarande favvo Björk gjorde succé med låten "It’s oh so quiet"!
Tack Wille för en fin fest och för att jag fick förtroendet att spela!
(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela