jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

FINBESÖK

Publicerad 2018-01-18 07:40:03 i Personligt,

Äntligen fick vi ses, jag och min finfina assistent som är föräldraledig, det var länge sedan (jullunchen?). Lilla plutten har växt, och börjar bli som folk. Småfolk. De är ju lite speciella. Och har speciella behov, ungefär som jag har.
Vi som har det ligger lite risigt till. Flera jag känner har fått sina speciella behov ombedömda och efter det fått mindre stöd. Det har gjort deras liv svårare. Vilken tur för småfolket att det inte händer dem! För det kan det väl inte göra?

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela