jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrÄn och leva sjÀlvstÀndigt. Nu kÀnner jag för att fortsÀtta berÀtta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! VÀlkomna mina gamla och nya vÀnner!

SKIDDAG 5!

Publicerad 2018-02-16 13:20:00 i Personligt,

Sista skiddagen đŸ˜© för denna gĂ„ng.
 
Det har varit en bra vecka, men bara en enda soldag. Fast snö i massor och backarna och skogsspÄren var jÀttefina! Och Ellen, min skidlÀrare och medÄkare, var suverÀn! SÄ glad och trevlig och precis lika stark som Pippi LÄngstrump!!
Nu lÀmnar jag Rödkullen för i Är, fick jag med mig allt??
 
(null)
 Åker nedför branta lĂ„nga backen en sista gĂ„ng, alltid lite spĂ€nnande... DĂ€r borta ser du Åre by!
(null)
Och NU, inser att jag lÀmnade kvar en assistent!! Marcus! Som passade pÄ att hyra utrustning och Äka pÄ sin lediga eftermiddag! Hmm, hoppas han klarar det med hÀlsan och benen i bibehÄllet skick, han ska ju se till att jag kommer hela vÀgen hem i morrn!
(null)
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela