jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

SKIDDAG 3

Publicerad 2018-02-14 20:37:27 i Personligt, assistans, bilder, funkisliv,

Vilken kanondag! Sol och superföre! 

Jag var lite morronseg och åt knappt frulle, men att komma till soliga Rödkullen och glida ner i skicarten gjorde mig supertaggad! 

(null)

Vi åkte i skogsspåret och i tunnlarna och vi var i en annan häftig backe som var ny för mig. Åh! Det är kanonhärligt med skidåkning! 

Kommentarer

Postat av: Linn Svensson

Publicerad 2018-02-15 13:50:36

Cool du är Simon! Härligt det verkar. 😊

Svar: Ja det är härligt, särskilt när vädret är kanon, och de går fort utför!!
Simon J

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela