jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

LÖRDAG I KYRKAN

Publicerad 2018-02-03 19:50:53 i Personligt,

Inte vilken kyrka som helst utan Storkyrkan i Gamla Stan! Där var jag med Erika och njöt av orgelkonsert! Mycket pampigt och härligt för öronen och sinnet.
Gratis var det också, så plånkan var nöjd!

Först kollade vi lite utanför Slottet, trodde alla väntade på kungen.
(null)

Inne i kyrkan blir man lugn och stillsam av att det är rofyllt och så himla högt till taket!!
(null)

Efteråt blev det en fika på stan förstås! Haha morsan, jag åt en "förbjuden" chokladboll!!! Ska nämligen sluta med sånt, alla brallor är för trånga......OBS grönsaker till chokladbollen, är inte det förmildrande?
(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela