jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

VILKEN BRA DAG!

Publicerad 2018-12-13 08:02:12 i Personligt,

(null)

På jobbet gjorde vi i min grupp klart vårt bidrag till pepparkakshusbaktävlingen! Skåda! 👀
Och på kvällen åt jag julbordsmiddag med hälften av mina assistenter. Marcus, Johanna och Micke. Saknade förstås Pelle, Jean och Malin. Men morsan och farsan hängde med så det blev rätt fullt vid bordet ändå! Maten var jättegod och stället var skönt! Helt ostressigt och en ljudmiljö som var soft. Rekommenderar Tollare folkhögskola för er som gillar lugn och ro vid matstunden.

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela