jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

DUBBELT FÖDELSEDAGSFIKA

Publicerad 2018-12-15 19:37:56 i Personligt,

Idag firade mina goda vänner Hillevi och Philip sina nyligen uppnådda 28 år, tillsammans.
Då kunde man ju ta två av allt gott på kakfaten tänkte jag.... den supergoda saffranskakan, den delikata chokladgodiskakan, lussekatterna och de mycket läckra macaronerna!
Philip hade gjort lussekatter och rockyroadkaka, resten hade Hillevi gjort, men det var visst Elsas recept, den där saffranskakan som var helt fenomenal. ELSA, hallåååå 👋
(null)

(null)

Efter go’fikat blev det presentöppning, och kan ni tänka er...JAG fick också en present. En i efterskott, sa Philip som gav ett utomordentligt snyggt och användbart köksset med förkläde, grytlapp och grytvante!

(null)

Av mig fick Philip det gamla vanliga, en bowlingmatch med lunch! Den får bli i januari! Och Hillevi fick en skön filt att gosa med i soffan, samt världens minsta tomteluva, som klädde henne - världens minsta Hillevikompis!
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela