jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

INTENSIV MÅNDAG

Publicerad 2018-08-27 17:31:00 i Personligt, assistans, bilder, funkisliv,

Nu kör allt igång igen. Jag var på uppföljningsträff på PUFFA, och fick veta att man inte längre får gå och träna på "öppna" tiderna. De har ändrat inriktning och alla som bara vill träna hänvisas till vanliga gym (vilken tur för mig att jag får träna på Habiliteringens gym... och slipper trängas på Friskis och Svettis) Men jag får träna året ut, och då på "hästen", som är en mekanisk sadel som rör sig i olika program som en häst rör sig. 
Tror inte Marika tycker det är så kul att leverera budskapet, många blir nog besvikna. Men inte jag inte! Och det verkade göra Marika glad. Självklart vill jag göra henne glad, vi har känt varann i mer än 20 år!
(null)

Styrkte oss meden gigantisk och rätt onyttig lunch!

(null)

Efter en vådlig färd till Gustavsberg var det dags att återuppta mina Lärvux lektioner med Helena!
(null)

Sedan var jag rätt så trött..... och det va skönt att komma hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela