jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

FULL TORSDAGSRULLE

Publicerad 2018-08-02 22:44:51 i Personligt, assistans, bilder, funkisliv,

Mycket idag... först IKEA igen, behövde allt ett par korgar till, och fyndade några fler prylar förstås när jag ändå var där. Köpte en picnicfilt helt i min smak och den la jag på soffan när jag kom hem! Mycket nöjd med denna lilla piffning!
(null)

(null)

Med prylarna i korgar är det nu mindre rörigt i min fullproppade hylla. Var sak på sin plats - jag gillar ordning och reda!

Och så bjöd jag Signe på middag för nu kommer vi inte ses på ett tag eftersom jag ska åka till Furuboda på musikläger! Vi dansade och käkade och jag spelade en massa bra låtar! Så det blev en riktig supertrevlig torsdagskväll!
(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela