jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

FÖRLORAD HUND 😢

Publicerad 2018-08-13 20:03:31 i Personligt,

Medan jag var på Furuboda och hade kul dog familjens hund Runa! Det känns konstigt att hon aldrig mer ska komma hem till mig! Hon har alltid varit jättesnäll, och när jag bodde hemma sov hon ibland hos mig. 

(null)

Runa blev 12 år och fem månader, det är mycket säger mamma.  Men hunden Meja som jag växte upp med (hon sov verkligen mycket hos mig, i tre år typ varje natt-sen bytte hon till brorsan. Tror han behövde det, då!), hon blev 14 år och tre månader. 
Nu har familjen bara kvar hunden Ella, som är 7 år. Hon är lite rädd för mig! Det är för att hon inte har levt nära mig, vi var ju bara grannar i två år innan jag flyttade till min lägenhet. 
Men jag tycker om henne!
(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela