jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

BLEV SUGEN PÅ KRÄFTOR

Publicerad 2018-08-22 21:56:17 i Personligt,

(null)

...eller snarare, blev sugen på att ha en kräftfest! Med pynt och även lite musik och dans förstås!  Brukar ju gå ihop men min granne/kompis, och ha gemensam fest, men han skulle visst på grillfest i helgen och ville skjuta på skaldjursätandet. Men då hade jag redan laddat upp mig och bestämde mig för att i all hast bjuda in till en halvknytis. Och vad hindrar en från  att ordna fler fester?
Dessvärre har ännu så länge bara EN tackat ja, tre har tackat nej av de bjudna... Så, det blir väl en liten fest, men viktigast för mig är musiken och att jag får duka fram och fixa i ordning. Ska göra ostpaj, sallad och fixa bröd och ost. Kräftor, eller annat om man vill äta det, får var och en ta med själv.
Hör av dig om du vill komma 🤪🦐🦀 (varför finns inte kräfta)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela