jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

SNART KOMMER SOMMAREN

Publicerad 2018-04-28 08:04:16 i Personligt,

Bäst att vara förberedd och ha balkongen redo! Det är härligt att ha ett litet "uterum". Jag har köpt lite blommor, men det ska väl gro några grönsaker där också, så småningom, ännu för kallt.
(null)

Utanför min balkong växer det så det knakar och en himla massa pollen yr in till mig. Atjoo atjoo det 
är jobbigt. Mina nya allergitabletter är megastora och svårsvalda. Varför är det så?
(null)

Ljusslingan får faktiskt hänga året om, det är alltid fint med ljusslingor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela