jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

RESENÄR

Publicerad 2018-04-18 20:13:58 i Personligt, assistans, bilder, funkisliv,

På onsdagarna tränar jag på förmiddagarna. Förut åt jag lunch där, medhavd, men nu får man inte det längre. De stänger lokalen för all personal ska äta lunch. Lite knäppt för det är svårt att äta sin matlåda på sta’n. Och i stället blir det så att jag måste lägga pengar på att äta ute. 
För jag vill inte åka hem för att äta, det är en bit att åka och då missar jag min andra roliga syssla på onsdagarna: att åka kommunalt med tåg 😄 !
Pendeltåg, T bana och spårvagn är ju sånt man inte får missa när tillfälle ges!
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela