jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

FREDAGSFRYSARE

Publicerad 2018-04-23 06:57:56 i Personligt, bilder, funkisliv,

(null)

Avslutade veckan med dans på Fryshuset. Mina kompisar Philip och Signe var med och vi hade jättekul på dansgolvet. Faktiskt tror jag att även assistenterna hade rätt kul för de var så glada hela tiden. Men musik är ju bra för humöret. Jag tyckte det var så kul att jag inte ville att det skulle ta slut. Vilket ledde till att jag sa bestämt nej till att åka hem....så jag blev sist iväg därifrån för när jag väl tyckte de gick an att ringa efter taxi tog ju den lite tid på sig att komma. 
Sedan när jag kom hem ångrade jag ju förstås att jag stannat så länge för allt blev ju skitjobbigt när de var så sent och jag var så trött! Men det är ju inte alltid lätt att erkänna en felbedömning , så just då tyckte jag nog allt var assistentens fel... Så här i efterskott hoppas jag min kloka assistent ändå fattar att jag helt enkelt inte alltid orkar vara på topp efter en jobbarvecka. Dessutom är det POLLEN som sabbar livskvalitén för mig och många andra nu!

Hon som sjöng hade världens finaste klänning! Den blev man pigg av!
(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela