jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrÄn och leva sjÀlvstÀndigt. Nu kÀnner jag för att fortsÀtta berÀtta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! VÀlkomna mina gamla och nya vÀnner!

DET STORA KLIPPET!

Publicerad 2018-04-27 11:30:38 i Personligt, assistans, funkisliv,

(null)

Egentligen skulle jag bara klippa mig.... min assistent Marcus framkallar en sorts Mowgli i mig:
"Du u u đŸŽ”đŸŽ¶ jag vill ju vaÂŽ som du u u...đŸŽ¶"  NĂ€r han har jeansjacka vill jag ha det, nĂ€r han har klippt sig vill jag göra det, nĂ€r han har skĂ€ggstubb vill jag ha det. Ibland Ă€r vi lika som brorsor , vilket en del brukar tro att vi Ă€r ha ha.
Markus hade snaggat sig och dĂ„ blev jag förstĂ„s vĂ€ldigt sugen pĂ„ att göra det ocksĂ„, passar bra inför sommaren som faktiskt börjar nĂ€rma sig, Ă€ntligen. SĂ„ dĂ„ tog Marcus med sig en apparat och vi genomförde "Det stora klippet"! Jag sparade flera hundra đŸ’”đŸ’°och blev kal som Skalle-Per. 
Mamma försökte se positiv ut nĂ€r vi Facetajmade men jag hörde nĂ„got mummel.. SjĂ€lv Ă€r jag mycket nöjd med mitt klipp âœ‚.
PĂ„ gĂ„ng och FĂ€rdig! Nu fattas bara lite skĂ€ggstubb....
(null)



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela