jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

ÅTERBESÖK

Publicerad 2018-04-16 15:50:34 i Personligt,

Äntligen kom Johanna på besök igen! Om några månader ska hon jobba och det ser jag fram emot, eftersom hon är en stor favorit 😚😄. Jag har hört nån som sagt att man inte "ska ha favoriter", men de struntar jag i! Självklart blir den som man tycker gör allt rätt och bra ens favvo!?!?!

Den lilla pajsaren hade vuxit! Och nu kunde han en massa, nästan gå t ex! Johanna hjälpte honom att knalla på men snart kommer hon få springa runt och leta efter honom, haha! 

(null)
Förutom att vi beundrade pluttens framsteg fikade vi, och vi invigde min nya smoothiemaskin! 
Den förra gav upp då jag råkade mixa fryst frukt i den, det blev för tungt så något gav upp...
Mamma fick köpa ny, min pengar är slut 😩 och det händer visst varje månad numera! Tänk om inte mamma och pappa fanns där och kunde fylla på? 

Jag berättade för Johanna om teatern vi jobbar fram, den blir superbra!

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela