jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

FRYSHUSET

Publicerad 2017-09-09 20:24:00 i Personligt,

Varför tror så många att funkisar alltid älskar dansbandsmusik? Jag föredrar lite rockigare musik och det tror jag flera med mig gör! Igår var jag på Fryshuset med Signe och vi dansade loss en stund men tyckte att det var lite seg musik... klockan åtta kom mamma och och löste av assistenten och då blev det ett himla hejande till höger och vänster för en massa FUB polare var ju där! Inte sjutton kände jag igen alla! Men kul att många hälsade "Hej Simon" till mig!! Nå, Signe och jag tröttnade ungefär samtidigt och ville åka hem. Då tänkte jag att alla gillar att dansa tryckare!! Men för mig, i rullstol, är det lite svårt, faktiskt!!

Kommentarer

Postat av: Norrköping Rebecca

Publicerad 2017-09-10 15:57:16

Jag är inte mycket för dansband men det finns ett band Som jag gillar har du hört häggarna någon gång på fryshuset? Några av våra Furuboda vänner spelar i det bandet. Önskar dig en fin vecka Stor kram från mig

Svar: Ja, Häggarna är coola! Jag har upplevt dem! Både på Fryshuset och på FUB träffar!
Simon J

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-09-13 16:52:18

Åh vad roligt Pelle och Patrik och gänget är såå bra 😀

Postat av: Rebecca

Publicerad 2017-09-14 20:03:28

Härligt brukar lyssna på dom hemma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela