jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

SPONTANBJUDNING PÅ HEMMAPLAN

Publicerad 2017-11-20 07:17:58 i Personligt,

Pontus fick en av sina lysande idéer... att bjuda mig på middag (igår söndag). Jag fick gärna ta med en efterrätt. Men eftersom jag skulle iväg på ett av mina kollektivtrafikrace erbjöd sig morsan att fixa äppelpaj. Föräldrarna drunknar nästan i äpplen och delar med sig... Vi bestämde oss för att käka i "hallen", utanför våra lyor, det är kul att sitta där ibland, genom de stora fönstren har man koll på allt som händer utanför ( nja, mest är det bilar och bussar man ser, men lite annan utsikt än trädtoppar - som jag ser mest av från mina fönster) Här berättar jag målande för Pontus, att jag minsann fixat vaniljvisp till pajen... han är måttligt imponerad 😕

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela