jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

PARTY PARTY

Publicerad 2017-11-15 20:47:23 i Personligt,

Inte nog med att jag fyllde år och hade en rolig dag. Jag hade en stor fest också, med massor av härliga vänner! Fast inte på min födelsedag utan på lördagen, den 11/11. I en lånad lokal för vi blev ju väldigt många! I förväg hade jag gjort flera goda pajer, min assistent Marcus är en hejare på pajer så jag valde att göra dem då han jobbade. Man är väl smart!? Jag dukade fram pajerna och sallad till middag och efteråt fick man en förträfflig kaka jag också bakat, en ”kärleksmums” med hackade nötter och rosa strössel på i stället för kokos. Den var både god och mycket snygg! Alla mina fina vänner gav mig superkul och bra presenter, jag var jätteglad åt allt jag fick! Vi var 38 pers, med kökspersonalen (morsan och assistenter). Det blev mycket musik och dans och jag lyckades faktiskt spela flera hela låtar!! Man är väl utvecklingsbar, haha!!
Många varma kramar blev det, här kramas jag och Mai, min lärare jag hade i många år i Björknässkolan. Så himla kul att ses!
Min polare Philip snodde min hatt!! Lika snygg som jag är, blev han då 😁

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela