jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

SELFIE-GROUPIE

Publicerad 2017-05-27 12:18:53 i Personligt,

Nu kommer morsan bli gaaalen... inga haklappsbilder! Men jag vill faktiskt ha haklapp när jag äter hemma, för att slippa spilla och behöva byta tröja efter varje måltid 😜 Och jag vill ta groupies med mina assistenter, ha ha.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-06-04 17:41:24

Hej Simon igår var jag i Stockholm och tittade på Stockholm marathon sen åkte jag tunnelbana och båt så häftigt o åka båt från Djurgården till Skanstull hoppas allt är bra med dig. Stor kram från Rebecca i Norrköping

Svar: Hej, det lät som en bra dag! Både tunnelbana och båt, helt i min smak! Allt är toppen med mig. Stor kram till dig, Rebecca!!
Simon J

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela