jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

JAGDAG

Publicerad 2017-05-20 22:51:00 i Personligt,

Det var en rolig dag! Fast vissa stunder är det lite långsamt med årsmöte. Politikerdebatt lockade inte till skratt, men många bra saker sas. Hoppas de få politiker som var med tog med sig våra frågor och synpunkter till sina partier!? Sen, efter den goda lunchen blev det dags för en träff med länsföreningens, som jag är ordförande i. Vi bestämde att ha en lördagsfest i augusti och ha nästa möte i samband med den, samt att alla ska jobba för att vi ska bli fler medlemmar i lokalföreningen. Och att vi som är med andra föreningar eller har kontakter med andra ska berätta om vår nya länsförening och föreslå samarbete i lokala frågor i olika delar av Stockholms län. Efter Riks JAGs möte fick alla vi ordföringar varsin egen ordförandeklubba i present

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela