jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

JAG STARTAR ÅRSMÖTET!

Publicerad 2017-05-20 11:16:21 i Personligt,

WOW vilken inledning! Vi trummade igång årsmötet från scenen, men även i publiken finns en massa trummor. Innan mötet har jag forsat runt och informerat om lokalföreningen JAG, som jag är ordförande i. Jag vill få med så många som möjligt förstås! Efter lite sång, dans och musik blir det nu politikerdebatt.

Kommentarer

Postat av: Åsa Hag

Publicerad 2017-05-21 15:18:03

Har du Instagram?

Svar: Nej Åsa, eller ja kanske, men använder inte så ofta. Det blir för mycket att hålla reda på... sms, e-post, Facebook och blogg, oj oj...
Simon J

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela