jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

BRA HELG,

Publicerad 2017-05-27 11:44:00 i Personligt,

 Det var som alltid roligt på JAGs årsmöte! Kul att träffa många andra i föreningen, och att kunna vara tillsammans och prata om hur vi ska kämpa vidare med det som är viktigt för oss: rätten till assistans och rätten att välja en god man som en kan kommunicera med! 
Prat och lyssnande varvades med måltider, skoj och uppträdanden. Min vän Ines hade skrivit en fin låt som hon gjort ett bra bildspel till. Det var mäktigt! Hon är jätteduktig! Mycket applåder blev det!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela