jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

KUL ATT GE!

Publicerad 2017-03-25 22:12:00 i Personligt, tips,

Min assistent M har blivit pappa!! Till en liten flickbebis! Och jag vill förstås ge hans bebis en present. Många gör ju något personligt och fint själva, och jag kom minsann på att jag som har assistans - jag kan ju nästan precis allt!!! Vansinnigt mycket kunskap och färdigheter har jag samlat på mig med åren! En del har jag glömt, men om man håller kontakt med sina gamla assistenter så behåller men en del färdigheter. Så nu har jag med hjälp av den allra första personen som assisterat mig både sytt och stickat! Väldigt små saker måste jag säga, men väldigt väldigt fina! Så nu måste jag fort fort ge dem till lilla bebisen... innan hon blir ett barn. Jag vet inte riktigt var gränsen mellan bebis och barn är, men bebis är man i alla fall bara en kort stund!
 
 
Min första assistent, Ingela, får stort jättetack för att hon hjälpt mig fixa presenterna!
❤💜❤💜❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela