jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

SNABB UTFLYKT!

Publicerad 2017-06-25 17:05:00 i Personligt,

Idag åkte jag, mamma och min ass Marcus hem till min assistent Johanna , som fått en bebis! För en vecka sedan. Så han, för det var en kille (även om inte jag kunde se det) var inte stor -fast både mamma och Marcus sa konstigt nog att han var just det!? Rätt så gulligt i alla fall med så små människor! Men vad kan de göra? Ingenting! Snacka om funktionsnedsatt!! Men det lär ska bli bättre vartefter. Barnen som bor i mitt hus är jätteduktiga! De hoppar runt och leker snackar och är väldigt roliga! Men de är ju större , så Johannas bebis kommer väl igång snart. Min ass Marcus visade mig en liten film på sin bebis. Hon kunde skratta och tittade runt omkring, och hade en fin kalufs! Kan så små människor klippas hos frisör? Nä, tror inte det... Det blev ett förfärligt ösregn så vi gick inte ens ur bilen! Efter bebiskollen och presentlämning åkte vi till Forum Nacka och lunchade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela