jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

SKÖNDALSBADET, ÄNTLIGEN!!

Publicerad 2017-06-17 18:37:47 i Personligt,

Jag chockade min omgivning genom att blända dem med min vita kropp, alla skrek och famlade runt....
 
Själv softade jag efter premiärbadet, ligg-dj:ade bra musik för omgivningen. Alla njöt där de satt eller låg och var förblindade!! I morrn blir vi ett större gäng som träffas här, det blir kanon!! 
 
Min mamma hälsar att ni som inte ännu sett dem, ska kolla på Facebook, JAGs sida, där filmer från pågående Karlkurs har presenterats. De är jättebra! Alltså, inte riktigt precis lika bra som min badfilm, från förra Karlkursen, men fasligt nära, hihihi
 
 

Kommentarer

Postat av: Gen

Publicerad 2017-06-21 06:07:40

Hej Simon
Jag såg dig i Nacka Forum i måndags med din assistent Jag tror ni hade ätit hamburgare Jag gjorde det också men hann inte fram till dig ni försvann så fort Jag vill önska dig en Glad Midsommar med mycket god mat osv Jag ska till Utö med mina barn o fira vi hoppas på sol o värme Hälsa så mycket till din familj också Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela